sobota, 3 stycznia 2015

Od Bonana C.D. Beatrice

-Też kiedyś walczyłem na arenie....- powiedziałem cicho
Drgnąłem zaskoczony własną odpowiedzią. Zawsze złościłem się, kiedy ktoś pytał mnie o przeszłość, a teraz od tak, po prostu, to zdanie jakby samo wyszło z moich ,,ust". Czyżbym jej zaufał? Ale przeciez dopiero ją poznałem.... Zobaczyłem, że suczka spojrzała na mnie z lekkim zainteresowaniem
-Serio?- spytała.
W jej oczach widziałem nikły ślad współczucia
-T..... Tak..... - mruknąłem
-A gdzie? - zadała kolejne pytanie
-Nie... ja.... ja nie pamiętam - prawie że warknąłem i spuściłem wzrok na ziemię - Pamietam tylko maszynę, którą wypierali mi mózg.... Razili mnie prądem o tak dużej sile, że zapominałem kim jestem i byłem ledwie żywy. Dopiero pół roku temu przypomniałem sobie wszystko....- poczułem, że moje oczy robią się mokre....
Szybko przetarłem je łapą i wyprostowałem się
-Ale to już nie czas na wspomnienia. Skoro znalazłem nową sforę, zaczne nowe życie - powiedziałem jakby przekonując samego siebie

 
Beatrice?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zakazane jest reklamowanie się , jeśli administrator nie wyraził zgody . Prosimy o podpisywanie się nazwą psa/psów.