sobota, 3 stycznia 2015

Od Beatrice C.D. Arii

-Ciesze się,że się cieszysz - moje kąciki pyska uniosły się lekko w górę.-teraz kwestia stanowiska...
-Stanowiska? - uniosła "brwi"
-Każdy pies w GT ma jakąś funkcje - wyjaśniłam
-Aha! To...Chętnie byłabym szpiegiem.
-Dobra,załatwione - zaśmiałam się.
-Są jeszcze jakieś tereny?
-Wiesz...Most Zguby i Ciemny Las,ale to nie miejsce dla takiej suczki jak ty - zaśmiałam się sarkastycznie.
-Nie boje się - fuknęła z zaciśniętymi zębami.
-To choć - westchnęłam wywracając oczami.
Pobiegliśmy nad Most Zguby, usiedliśmy na nim.Mgła przez nas przelatywała, a wiaterek przewiewał naszą sierść.
-I co? ciarki przechodzą - uśmiechnęłam się chytrze i szyderczo.

Aria? xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zakazane jest reklamowanie się , jeśli administrator nie wyraził zgody . Prosimy o podpisywanie się nazwą psa/psów.