sobota, 3 stycznia 2015

Od Arii

Szłam, bo już nie miałam siły biec. Zauważyłam suczkę i podeszłam do niej. Powiedziałam:
-Cześć, jest tu może jakaś sfora?
-Tak, jestem alfą.
-A mogę dołączyć?
-Tak.
-Dzięki! Jestem Aria a ty?
-Beatrice.
-Miło poznać. Oprowadzisz mnie?
-No dobrze, tu jest las, zimowy las...
Suczka pokazała mi już wszystko. Pozostały już tylko psy.
-A przedstawisz mnie psom?
-A nie możesz sama się z nimi zapoznać?
-Nooo...nie.-uśmiechnęłam się lekko wbrew sobie.
-Ech-westchnęła suczka- OK.
-To chodźmy!- powiedziałam szczęśliwa.
-Idź za mną.
-Dobrze.
W końcu doszłyśmy i moim oczom ukazało się wesołe stadko psów.
-To jest Aria-Nowa suczka.-przedstawiła mnie Beatrice.
-Witamy!- powiedziała większość psów.
-Cześć!-rzuciłam szybko.
-Jak już wiecie jestem Aria. I dołączyłam do tej sfory!
Później Beatrice odprowadziła mnie do mojego ,,mieszkanka''.
-Beatrice?
-Co?
-A już nic. Po prostu się cieszę.-Uśmiechnęłam się.

Beatrice?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zakazane jest reklamowanie się , jeśli administrator nie wyraził zgody . Prosimy o podpisywanie się nazwą psa/psów.