piątek, 2 stycznia 2015

Od Beatrice C.D. Drave'a

Spuściłam głowę,Drave...Poczułam się doceniona,PIERWSZY raz. I tak nie zmieniało tego, że jestem Arogancka..
-Tak.. - odpowiedziałam po chwili delikatnym , ale pewnym siebie głosem .
Pies nic nie mówił ,a my coraz bliżej byliśmy blisko siebie , nagle przeleciał przeze mnie mróz,roztrzęsłam się .
-Zimno.. - powiedziałam tak cicho,że pewnie nie było mnie słychać.
Pies popatrzył na mnie z nutką współczucia, po czym powiedział:
-Chodźmy z powrotem.
Jedynie uśmiechnęłam się do psa , po czym poszliśmy do lasu , poszliśmy do pierwszej lepszej jaskini , a pies okrył mnie znalezionym prze niego,ciepłym kocem . Ponownie uśmiechnęłam się, podobnie jak pies.
-Połóż się - powiedział,wyglądający na zatroskanego Drave.
Zrobiłam jak powiedział , Położyłam się i uniosłam głowę patrząc na gwiazdy.
-Pięknie tu... - uśmiechnęłam się nie patrząc na psa.
-Tak... - szepnął.
-Drave? - zapytałam nagle
-Tak? - spojrzał na mnie,a ja na jego .
 -Gdybyś znał kogoś kto...Kogoś lubi...Ale ta przyjaźń...Byłaby nie możliwa...Odważyłbyś się powiedzieć to tej osobie?

Drave? Muzyczka w tle ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zakazane jest reklamowanie się , jeśli administrator nie wyraził zgody . Prosimy o podpisywanie się nazwą psa/psów.